Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Talk-show Wojewódzkiego wiosną w TVN z mniejszą liczbą odcinków

Nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego startuje we wtorek 7 marca (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN ma liczyć mniej odcinków niż w poprzednich ramówkach.

Nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego startuje we wtorek 7 marca. Jego pierwszymi gośćmi będą Edyta Zając (gospodyni nowego programu TVN Siedem "True love") i Wojciech Gola (znany z programu MTV "Warsaw Shore").

Czytaj też: TVP Info liderem kanałów informacyjnych. TVN 24 spadł na drugie miejsce

Jak wynika z ramówki TVN, wiosną zaplanowano 11 odcinków programu zamiast 13, jak w poprzednich sezonach. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery twierdzi jednak, że nadawca "nie wyklucza wydłużenia serii".

Talk-show "Kuba Wojewódzki" bez zmian emitowany będzie we wtorki o 22.40 (dzisiejszy odcinek wyjątkowo o 22.20).

Jesienią 2022 roku program Kuby Wojewódzkiego oglądało w TVN średnio 685 tys. widzów, a stacja była w tym czasie liderem rynku zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej 16-49 (dane Nielsen Media).

Czytaj też: Premiery "Sługi narodu" w Polsacie i "Krucjaty" w TVP 1 przekroczyły poziom 1 mln widzów

(KOZ, 07.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.